Ik zou toch ook eens een Sync update uitvoeren, stelt echt geen bal voor: https://www.focusclub.nl/index.php?...kaart-updates.106166/page-301#post-1821923250
De Belkin kabel was voor nu ook geen oplossing. USB-stick wordt op dit moment gemaakt met CyanLabs (Interrogator bestand is ook al gemaakt)
Heb er nu een braided usb a naar usb c tussen en werkt op iPhone 15 pro uitstekend. Geen idee welk merk want die had ik nog liggen
Van het weekend kan ik nog testen met een iPhone 15 pro van familie mocht de mijne na de sync update niet werken.
Als je de sync update goed doet moet er geen enkel probleem zijn. 2 verschillende 15pro hier en beide werken prima met sync
Ik heb het eindelijk voor elkaar (zelfs nog zonder een Sync-update). Gisteravond deze thread tegengekomen na meer online zoeken waarbij er allerlei uiteenlopende tips gegeven werden. De oplossing voor mij was: Reeds aanwezige BT verbindingen op de telefoon naar de Ford verwijderd. Telefoonnaam gewijzigd (onder instellingen > algemeen > info). Telefoon gereboot (volume omhoog - volume naar beneden - uitknop ingedrukt houden tot apple logo in beeld komt). Sync master reset. Telefoon met Belkin kabel verbonden terwijl de telefoon ontgrendeld was. Tadaaaaaaa Mijn vermoeden is dat Carplay niet wilde verbinden omdat er al een BT verbinding naar de auto actief was.
Mooi dat het gelukt is. Wel vreemd dat bt blijkbaar de boosdoener was daar heb ik nooit issues mee gehad
Vandaag de auto geupdate van Sync 3.0 naar Sync 3.4. Op de iPhone ondertussen de Sync 3 verbinding onder instellingen verwijderd en na het uitvoeren van de update en een master reset weer probleemloos gebruik kunnen maken van CarPlay. Helemaal toppie dus!!