Die tip kreeg ik. Echter is de binnenkant van de knop verdeeld in 2 stukken door het pennetje wat op de printplaat drukt. Maar met eigen ogen lijkt t best mooi hoor
Als je goed kunt solderen, dan zijn er ideeën zat, overigens heb ik al wel gemerkt dat er verschil zit tussen: "ik kan solderen" en "ik heb vaak gesoldeerd" laat ik het heel netjes zeggen, ik ken een ervaren automonteur die solderen kan, maar ik heb vaker gesoldeerd zullen we maar zeggen Ach het is net lassen, een ervaren lasser herkent direct het laswerk van zijn collega's, dat wil niet zeggen dat dan het laswerk slecht is, maar zie het meer als een handtekening.
Dat zag ik al toen ik de MTS electronica opleiding deed, eind 80's. Wat een broddelwerk kwam daar af en toe uit. Ik soldeerde het liever zelf dan het ik m'n praktijk opdracht "maatje" dat liet doen. [emoji23]
Tellerbak is niet voorzien van een folie? Dat was destijds in mijn Escort MK7 wel het geval. Zelfde gold voor het kachelpaneel.
Heater panel wel meen ik. Maar kijken wat het verschil is. De tellerbak weet ik nog niet. Moet hem nog uit elkaar halen
De licht schakelaar ook weer klaar. Nu de koplamp hoogte verstelling nog eens werkbaar maken op de aftermarket lampen. Op naar de printplaten
Zo, hete lucht soldeer station binnen. En mn dc voeding weg gebouwd. We kunnen smd solderen. Lekker scherpe fotos zie ik... Maar goed. T werkt wel. Dus, eerst de window heater knop. Die is goed gelukt. Heater panel. Een led klaar, netter dan t orgineel Morgen weer verder.
Dat is nog eens een mooi stukje werk zeg, moet je wel hele vaste hand voor hebben en geduld denk ik. Maar wel echt gaaf hoor.