Mijn Focus Plaats hier je Focus project of show met je nieuwe onderdelen.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 26 november 2017, 19:52   #11
focuskelp

focuskelp's schermafbeelding

Naam: peter
Standaard

Mooie kleur, toekomst hoogglans zwarte wielen eronder, verder zie je deze kleur niet vaak.
focuskelp is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 23:06   #12
sm0ke0ut

sm0ke0ut's schermafbeelding

Standaard

Bedankt allen!

Inmiddels heb ik de eerste 1600 kilometer erop zitten (het is snel gegaan de afgelopen weken ). Tot zover rijdt hij heerlijk! Al ben ik enigzins verbaast over het huidige verbruik.
Het is niet dat ik me direct zorgen maak, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het benzine verbruik: Volgens de boordcomputer is het huidig verbruik ongeveer ~1:12 terwijl ik relatief rustig gereden heb.

In de tussentijd heb ik de velours vloermatten vervangen met rubbere vloermatten zodat niet al het modder en regen rotzooi de bekleding impregneert. Hierdoor is de "nieuw" geur helaas wel verloren gegaan en ruikt de auto enigszins rubberig. Voor het vervolg was het wellicht verstandig geweest om ze eerst een paar dagen buiten te laten luchten voordat je ze direct in de auto plaatst.
En ik had via XS4ALL een WiFi hotspot; Huawei E5785 aangeschaft. Deze heb ik aangeloten in de middenconsole van de auto via de beschikbare USB aansluiting. Dit werkt vooralsnog prima en wordt automatisch opgeladen/gestart wanneer de auto gestart wordt.
Oud 7 december 2017, 06:33   #13
Patman
Focusclub Lid

Patman's schermafbeelding

Naam: Patrick
Standaard

Die rubberlucht is zo weg, had ik ook
Oud 7 december 2017, 09:40   #14
redah
Focusclub Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sm0ke0ut Bekijk bericht
En ik had via XS4ALL een WiFi hotspot; Huawei E5785 aangeschaft. Deze heb ik aangeloten in de middenconsole van de auto via de beschikbare USB aansluiting. Dit werkt vooralsnog prima en wordt automatisch opgeladen/gestart wanneer de auto gestart wordt.
Wat raar, ik had deze vorig jaar ook geprobeerd maar die ging dus echt niet automatisch aan/uit als ik de auto startte of stopte. Top dat het nu wel werkt (misschien software update geweest?)!

Verder mooie auto natuurlijk
redah is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten