Ik heb met spoed een setje stelmotortjes nodig die in de koplampen zitten om de hoogte te regelen van de lampen, ik ben namelijk niet door de keuring gekomen omdat ik geen stelmotortjes in mijn angel eyes koplampen heb en mijn oude koplampen heb ik niet meer.
Ik heb ze snel nodig dus als iemand nog een setje heeft hoor ik het graag.
Goede les voor een volgende keer. Altijd de gehele koplamp demonteren. Mijn angel eyes waren ook niet voorzien van dit motortje en heb deze toen uit de standaard koplampen gehaald.
Ik kan je er helaas niet aan helpen, hoop voor jouw dat je snel wat vinden kan.
__________________ Ford Focus Wagon 1.6i 16v Futura '05 Magnum Grey Renault Clio 1.2i 8v Extreme '03 Zilver/Blauw Canon Eos 400D & Grip & Canon EF-S 15-85mm IS USM Canon Eos 30D & Grip & Canon EF 70-200mm f4 L USM
@Dexter:
Ik heb de dealer gebeld vanmiddag en die kosten 38 euro p/st maar zijn dus niet op voorraad en hebben ze niet binnen voor het weekend.
@Jason101:
Het is iets meer dan een jaar geleden dat ik me koplampen heb vervangen en toen waren die motortjes nog niet verplicht en kwam ik ook door de keuring heen, ik hoor ook eergister pas dat Het verplicht is geworden.
Is niet geheel waar, vanaf een bepaalde jaartal is het verplicht om van
binnenuit de koplampen te kunnen verstellen, het preciese jaartal weet ik
niet, maar dacht dat het per 1999 was
__________________ Ford Focus Wagon 1.6i 16v Futura '05 Magnum Grey Renault Clio 1.2i 8v Extreme '03 Zilver/Blauw Canon Eos 400D & Grip & Canon EF-S 15-85mm IS USM Canon Eos 30D & Grip & Canon EF 70-200mm f4 L USM