dutchguy
20 november 2007, 15:16
Ik heb afgelopen week de stoelzittingen uit een focus gerepareerd en meteen gewassen. Er zaten wat kringen in en de metalen kuip was beschadigd (de zijkanten hadden geen steun meer)
Mensen met een cd wisselaar onder de bijrijdersstoel hebben nog een probleem: eerst moet de wisselaar gedemonteerd worden en daarna ook de metalen beugels hiervan. De beugels zitten namelijk met popnagels vast, om het stoelframe heen. Dat betekend dus dat de hele stoel eruit moet en de popnagels uitgeboord moeten worden. Is iets meer werk dus.
Verder is de bestuurderskant en de bijrijderskant hetzelfde en dus ook uitwisselbaar.
Zoals FocusChris al zegt in een reactie hieronder: je kan nu meteen van de gelegenheid gebruik maken om stoelverwarmingsmatten in te bouwen.
Hiervoor moet je ook de rugleuning open halen.
Dit is in mijn geval niet het doel van de actie, en wordt dus ook niet beschreven.
Heb er meteen even een foto handleiding van gemaakt.
Het is nog niet helemaal af, en let vooral niet op de spelfouten.
Ik maak het deze week nog wel even af :)
http://www.boerdijk.speedlinq.nl/seats.html
Dutchguy
Mensen met een cd wisselaar onder de bijrijdersstoel hebben nog een probleem: eerst moet de wisselaar gedemonteerd worden en daarna ook de metalen beugels hiervan. De beugels zitten namelijk met popnagels vast, om het stoelframe heen. Dat betekend dus dat de hele stoel eruit moet en de popnagels uitgeboord moeten worden. Is iets meer werk dus.
Verder is de bestuurderskant en de bijrijderskant hetzelfde en dus ook uitwisselbaar.
Zoals FocusChris al zegt in een reactie hieronder: je kan nu meteen van de gelegenheid gebruik maken om stoelverwarmingsmatten in te bouwen.
Hiervoor moet je ook de rugleuning open halen.
Dit is in mijn geval niet het doel van de actie, en wordt dus ook niet beschreven.
Heb er meteen even een foto handleiding van gemaakt.
Het is nog niet helemaal af, en let vooral niet op de spelfouten.
Ik maak het deze week nog wel even af :)
http://www.boerdijk.speedlinq.nl/seats.html
Dutchguy