View Full Version : [PC/PS1/PS2] Colin McRae Rally
TDCI Power
22 augustus 2007, 18:57
Ik heb alle versies van dit schitterende spel!
Colin McRae Rally 1 op PC en Playstation
Colin McRae Rally 2.0 op PC en Playstation
Colin McRae Rally 3 op Playstation II
Colin McRae Rally 04 op Playstation II
Colin McRae Rally 2005 op Playstation II
Heb nu ook Colin McRae Rally DiRT voor de PC, maar mijn PC kon dat niet trekken.
Oplossing: Nieuwe PC is onderweg!;)
Dus mochten er vragen zijn over wat voor versie van Colin McRae Rally dan ook, shoot!
Ik mag wel zeggen dat ik inmiddels een kenner ben!
Hunter
22 augustus 2007, 19:26
Ook zeker een van mijn favo spellen :wink:
Ik doe het alleen met een x-doos... Super mooie graphics en besturing van de auto's vind ik echt goed!
Ben aardig ver gekomen met deel 5, alleen toen kwam nordschleife in beeld (en dus Forza) :mrgreen:
Ruud_ST
22 augustus 2007, 20:44
Ben wel benieuwd naar die Colin McRae Rally DiRT. Moet toch maar eens gaan zoeken naar screenshots :oops:
Huigie
22 augustus 2007, 20:46
DiRT is echt vet qua graphics en qua gameplay soms wel heel erg echt, meer een simulator dan een game. Erg frustrerend zo moelijk soms. Ik wil pas door naar een volgend level als ik gewonnen heb en dat is errug lastig in sommige levels.
http://images.google.com/images?hl=en&q=Colin+McRae+Rally+DiRT&btnG=Search+Images&gbv=2
TDCI Power
3 oktober 2007, 20:13
Ik heb nu ook Colin McRae Rally DiRT! op de PC.
Ben alleen wel bang dat het de laatste uit de reeks gaat worden...
Colin McRae, R.I.P.
Wel een gruwelijk mooi spel trouwens!!
Wel jammer dat het zo'n verschrikkelijk zwaar spel is!
moula
7 oktober 2007, 23:40
heb dirt op mijn ps3, kan echt niet stoppen met het te spelen, zeer leuk spel, enja, voor de graphics alleen moet je het spel al kopen
RedFiesta
26 oktober 2007, 18:52
Ik heb vandaag ook de demo voor de PS3 gedownload, dat spel ziet er inderdaad super uit zeg!! :shock: :kwijl:
Ik ben niet echt van de rally spellen, maar ik begin zowaar te twijfelen... :mrgreen:
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.